Opłata za wydanie Karty Absolwenta UW (Elektronicznej Legitymacji Absolwenta) wynosi 50 zł. Karta wydawana jest na okres 4 lat. Po tym czasie wydawana jest nowa Karta na wniosek absolwenta i po dokonaniu ponownej opłaty.
Kartę należy zamówić wysyłając wiadomość pod adresem: kontakt@absolwent.uw.edu.pl
W treści wiadomości najlepiej zadeklarować, czy na Karcie ma być dotychczasowe zdjęcie z USOS lub załączyć nowe w jpg i podać adres do wysyłki karty pocztą poleconą.
Dane do wpłat:
Uniwersytet Warszawski
Klub Absolwentów
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
74 1160 2202 0000 0003 3331 0872
tytuł wpłaty: Karta Absolwenta UW – imię, nazwisko absolwentki/a
Czas oczekiwania na kartę może wynosić około 7 dni roboczych od dostarczenia zdjęcia i wniesienia opłaty. Wydruk kart odbywa się we wtorki, wysyłka – w środy.
Uwaga: Z przyczyn technicznych (m.in. testy) najbliższy druk kart będzie 14 czerwca 2023.
Dostarczone zdjęcie wgrywane jest do USOS i staje się zdjęciem głównym zarówno dla absolwenta, studenta, jak i pracownika UW.
Dla osób, które mają aktywne konto w USOSweb (dyplom ukończenia studiów od 2004 r.) istnieje możliwość zdalnej aktywacji karty jako karty bibliotecznej przez link:
https://aktywacja.buw.uw.edu.pl/pl/