Opłata za wydanie Karty Absolwenta UW (Elektronicznej Legitymacji Absolwenta) wynosi 50 zł. Karta wydawana jest na okres 4 lat. Po tym czasie wydawana jest nowa Karta na wniosek absolwenta i po dokonaniu ponownej opłaty.
Karty można zamówić podczas zapisu do Klubu lub w dowolnym momencie po zapisaniu się wysyłając wiadomość pod adresem: kontakt@absolwent.uw.edu.pl
Dane do wpłat:
Uniwersytet Warszawski
Klub Absolwentów
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
74 1160 2202 0000 0003 3331 0872
tytuł wpłaty: Karta Absolwenta UW – imię, nazwisko absolwentki/a
Czas oczekiwania na kartę może wynosić około 7-10 dni od dostarczenia zdjęcia i wniesienia opłaty.
Dostarczone zdjęcie wgrywane jest do USOS i staje się zdjęciem głównym zarówno dla absolwenta, studenta, jak i pracownika UW.
UWAGA: W związku z Zarządzeniem Rektora UW w sprawie zapobiegania rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 wśród społeczności UW (https://www.uw.edu.pl/zarzadzenie-rektora-uw-dotyczace-funkcjonowania-uniwersytetu-po-25-maja/):
• Funkcjonowanie BUW: https://www.buw.uw.edu.pl/kategoria/aktualnosci/
• Druk kart odbywa się raz w tygodniu, wysyłka w czwartki listem poleconym.