Asystent architekta – Praca nad budynkiem zabytkowym – oferta pracy

Biuro Innowacji w Przestrzeni Akademickiej pilnie poszukuje architekta na lato

Profil Współpracownika – Asystent architekta – Praca nad budynkiem zabytkowym

Wymagania:
• Dyplom inżynierski – architektura
• Własny komputer
• Wysokie zdolności graficzne
• Znajomość programów komputerowych (AutoCAD, sketchup, Adobe creative)
• Umiejętność pracy w zespole
• Doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji projektowej na etapie projektu budowlanego

Informacje o proponowanej współpracy:
• umowa zlecenie / umowa o dzieło
• okres 2-3 miesiące (ok. 160godzin/miesiąc)
• praca w stymulującym i kreatywnym zespole młodych architektów w Biurze Innowacji w Przestrzeni Akademickiej (BUW na Powiślu) w kontakcie z licznymi zespołami architektonicznymi oferująca możliwość poznania od kuchni wielu etapów pracy projektowej i inwestorskiej, w tym przygotowania konkursów architektonicznych
• Współpraca z doświadczonym architektem nad przygotowaniem wytycznych do modernizacji zabytkowego budynku na terenie Kampusu Centralnego UW
•Współpraca nad analizami i projektowaniem kampusów oraz przestrzeni publicznej.
• Wynagrodzenie do ustalenia w zależnosci od stażu i zdolności.

Zainteresowanych prosimy o kontakt, przesłanie cv i portfolio na następujący adres do 07.06.2019: m.sikorski@uw.edu.pl

Praca dla analityka – Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju

Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju oferuje pracę w Ministerstwie za 4 600 zł brutto/mies. dla osoby z minimalnym (1 rok) doświadczeniem w pracy analityka/testera/serwisanta, którą nauczymy i wdrożymy do prowadzenia testów automatycznych z użyciem narzędzi MicroFocus: LoadRunner/StormRunner.

Gwarantujemy podniesienie kompetencji i zdobycie unikalnej wiedzy, a także znakomite warunki pracy.

Szczegóły: https://nabory.kprm.gov.pl/mazowieckie/warszawa/specjalista,44269

Dodatkowe informacje na temat oferty: andrzej.kuzawinski@miir.gov.pl

mgr Szymon Drabczyk – szukam pracy

Skończyłem Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych (kierunek: stosunki międzynarodowe) Uniwersytetu Warszawskiego.

Od ponad 32 lat, do 28 lutego 2019r.  wykładowca na Politechnice Warszawskiej, na Wydziale Administracji i Nauk Społecznych. Problematyka: Unia Europejska (zwłaszcza instytucje), integracja europejska, polityka regionalna UE, korzystanie z funduszy UE,  prawo własności intelektualnej, międzynarodowe stosunki polityczne, stosunki polsko-niemieckie. Byłem na Wydziale koordynatorem wymiany studenckiej i pracowników w ramach programów Socrates, Erasmus, ErasmusPlus. Dwukrotnie byłem na stypendium naukowym: w Darmstadt i w Bonn. Współorganizowałem kilkanaście studenckich polsko-niemieckich seminariów. Publikowałem artykuły naukowe i materiały dziennikarskie (np. we wrocławskim miesięczniku „Odra”).

Mam ponadprzeciętna znajomość kultury polskiej i niemieckiej, przede wszystkim w zakresie sztuk wizualnych, filmu, teatru.

Regularnie wyjeżdżam do Niemiec, gdzie mam trochę kontaktów w świecie naukowym i artystycznym.

Biegle znam język niemiecki w mowie i piśmie.

Język angielski znam biernie dobrze, natomiast swobodnie nie wypowiadam się i nie piszę w tym języku.

Dostatecznie – język rosyjski.

Mam 58 lat.

Jestem elastyczny, jeśli chodzi o wybór nowego zajęcia.

Szymon Drabczyk

kontakt: szymondrabczyk@gmail.com

4 specjalistów z kwalifikacjami pedagoga specjalnego

Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 340 im. Profesora Bogusława Molskiego poszukuje 4 specjalistów – nauczycieli współorganizujących kształcenie w klasach, do których uczęszczają dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. 

Osoby z kwalifikacjami pedagog specjalny – oligofrenopedagogika lub z kwalifikacjami do pracy z dziećmi z zespołem Aspergera i spektrum autyzmu prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły pod adresem sp340@edu.um.warszawa.pl tel. 22 546 61 20, 22 649 49 70.

Koordynator przestrzeni w Inkubatorze UW – oferta pracy

Inkubator Uniwersytetu Warszawskiego poszukuje koordynatora przestrzeni, który w swojej roli będzie:


– odpowiadać za prawidłowe funkcjonowanie i administrację przestrzeni Inkubatora UW zlokalizowanej na terenie Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego oraz na Wydziale Neofilologii UW

– współpracować z najemcami

– tworzyć strategię działania podległej przestrzeni, dbać o promocję i komunikację

– wspierać zespół Inkubatora UW w realizacji wydarzeń, warsztatów i szkoleń

– nadzorować pracę współpracowników.

W ramach zatrudnienia oferujemy:

– stałą pensję i elastyczny czas pracy (niepełny wymiar czasu, do uzgodnienia)

– zaangażowany zespół, który wzajemnie się wspiera

– wyzwania i możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego

– atrakcyjne warsztaty oraz udział w inicjatywach Inkubatora UW.

Swoje zgłoszenie, zawierające bio, w którym opowiesz nam, kim jesteś (CV lub inny format, który uznasz za najodpowiedniejszy), wyślij na adres: rekrutacja@inkubator.uw.edu.pl.

Na zgłoszenia czekamy do 15 sierpnia br.

Starszy specjalista ds. rozliczeń finansowych i sprawozdawczości w Biurze Realizacji Zintegrowanego Programu Rozwoju UW

Uniwersytet Warszawski poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:

Starszego specjalisty ds. rozliczeń finansowych i sprawozdawczości

Głównym zadaniem starszego specjalisty jest prowadzenie rozliczeń finansowych w Programie zintegrowanych działań na rzecz rozwoju Uniwersytetu Warszawskiego (www.zip.uw.edu.pl) oraz przygotowanie sprawozdań dlaNarodowego Centrum Badań i Rozwoju.

Miejsce pracy: Biuro Realizacji Zintegrowanego Programu Rozwoju Uniwersytetu Warszawskiego

Ramowy zakres obowiązków:

  • współkreowanie oraz aktualizacja zasad i procedur dotyczących rozliczeń finansowych i sprawozdawczościw Programie

  • koordynacja działań sprawozdawczych i rozliczeń finansowych jednostek realizujących zadania w Programie,we współpracy z Kwesturą

  • przygotowywanie dokumentów dotyczących sprawozdawczości i rozliczeń, w szczególności wniosków o płatność, korekt wniosku o dofinansowanie oraz współpraca z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju

  • analizy finansowe, w tym analiza postępu rzeczowo-finansowego w Programie, kontrola płynności finansowej

  • sprawdzanie kwalifikowalności wydatków w programie pod względem zgodności z wytycznymi dla Programu

    Od kandydatów oczekujemy:

  • minimum 2-letniego doświadczenia w rozliczaniu projektu/projektów finansowanych ze środków europejskich

  • wiedzy praktycznej w zakresie zarządzania finansami w dużych projektach

  • znajomości wymogów w zakresie realizacji projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego

  • ogólnej znajomości zasad rachunkowości

  • znajomości zasad funkcjonowania uczelni

  • umiejętności interpersonalnych, łatwości nawiązywania i podtrzymywania kontaktów, wysokiej kultury osobistej

  • odpowiedzialności, samodzielności, sprawności w porozumiewaniu się w mowie i piśmie

  • aktywności, chęci podejmowania nowych wyzwań, inicjatywy w działaniu

  • skrupulatności, rzetelności, zdolności organizacyjnych

  • umiejętności pracy pod presją czasu

    Termin i miejsce składania dokumentów:

    Oferty zawierające:

  • CV

  • List motywacyjny

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie ze wzorem poniżej) należy przesłać w formie plików pdf, ze wskazaniem w nazwie plików imienia i nazwiska kandydata/kandydatki na adres e-mail: zip@uw.edu.pl (w temacie wiadomości prosimy wpisać „Program ZIP – starszy specjalista”) lub przesłać pocztą tradycyjną na adres Biuro Realizacji Zintegrowanego Programu Rozwoju Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Pałac Kazimierzowski, II piętro, pok. 26, 00-927 Warszawa, z dopiskiem („Program ZIP – starszy specjalista”).

    Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.

    Termin przesłania dokumentów upływa 29 czerwca 2018 r. (w przypadku zgłoszeń przesyłanych pocztą tradycyjną decyduje data wpłynięcia do UW).

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenieo ochronie danych) Uniwersytet Warszawski informuje:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warszawskiz siedzibą przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa.

  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwemadresu e-mail: iod@adm.uw.edu.pl.

  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: przeprowadzenia procesu rekrutacji orazwybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę na Uniwersytecie Warszawskim.

  4. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r., poz. 917) oraz Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych.

  5. Podanie danych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest obowiązkowe, pozostałe dane przetwarzamy za Pani/Pana zgodą na przetwarzanie.

  6. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym.

  7. Dane przechowywane będą przez okres: do odwołania przez Panią/Pana zgody na

    przetwarzanie danych osobowych.

  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,

    usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia

    zgody w dowolnym momencie.

  9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

KLAUZULA ZGODY

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uniwersytet Warszawski, z siedzibąprzy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa w celu przeprowadzenia procesu rekrutacjioraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę na Uniwersytecie Warszawskim.
Zostałem poinformowany o moich prawach i obowiązkach. Przyjmuję do wiadomości, iż podanieprzeze mnie danych osobowych jest dobrowolne.

………………………………. ………………………………………………………………………………….

(miejscowość i data) (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Praca w Laboratorium Mikroskopii Elektronowej

Laboratorium Mikroskopii Elektronowej, Zakład Patologii i Diagnostyki Laboratoryjnej, Centrum Onkologii-Instytut im. M. Skłodowskiej-Curie w Warszawie

Poszukujemy absolwenta (najchętniej magistra) biologii lub biotechnologii na stanowisko młodszego asystenta (w wymiarze pełnego etatu) do pracy w Laboratorium Mikroskopii Elektronowej. Zajmujemy się diagnostyką ultrastrukturalną i immunohistochemiczną nowotworów, współpracujemy z pracowniami biologii molekularnej i hematologii. 

Nie wymagamy znajomości technik ME (wszystkiego nauczymy!), ale dobrze widziana byłaby znajomość podstawowych technik laboratoryjnych, zdolności manualne i zainteresowanie biologią nowotworów oraz pracą diagnostyczną i naukową.

Oferta archiwalna

2 współpracowników na stanowiska architektów w Biurze Innowacji w Przestrzeni Akademickiej UW

Oferujemy możliwość  dołączenia do prężnej  i nietypowej pracowni projektowej w Biurze Innowacji w Przestrzeni Akademickiej Uniwersytetu Warszawskiego.

Zajmujemy się :

  • Analizami i badaniami architektonicznymi 
  • Projektowaniem urbanistycznym i architektonicznym
  • Nadzorem architektonicznym nad prowadzonymi inwestycjami

Aby wzmocnić zespół prowadzący nadzór architektoniczny nad inwestycjami Uniwersytetu poszukujemy 2 architektów.

Nasze wymagania – 1 architekt:

  • ukończone studia architektoniczne
  • minimum 3 lata doświadczenia 
  • doświadczenie przy projektowaniu budynków użyteczności publicznej
  • znajomość polskiego prawa i norm technicznych
  • obsługa autocad, sketchup, creative suite
  • metodyczność w gromadzeniu i analizie dokumentacji oraz w sporządzaniu dokumentacji
  • wysokie ambicje estetyczne 
  • dokładność, terminowość i systematyczność w działaniu;
  • dobra organizacja czasu pracy;
  • umiejętność pracy w grupie i zdolności komunikacyjne;
  • dodatkowy atut : posiadanie uprawnień projektowych, doświadczenie przy projektowaniu budynków energooszczędnych lub akademickich

Nasze wymagania – 2 architekt:

  • ukończone studia architektoniczne 
  • obsługa autocad, sketchup, creative suite
  • metodyczność w gromadzeniu i analizie dokumentacji oraz w sporządzaniu dokumentacji
  • wysokie zdolności koncepcyjne i graficzne, umiejętność szybkiego przygotowania wizualizacji (typ collage, rendering) 
  • dokładność, terminowość i systematyczność w działaniu
  • dobra organizacja czasu pracy
  • umiejętność pracy w grupie i zdolności komunikacyjne

Zainteresowanych prosimy o przesłanie portfolio w formacie pdf na adres mailowy m.sikorski@uw.edu.pl do dnia 30 grudnia 2017. Wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę.

Lektor języka angielskiego dla dzieci do stabilnych bloków

Lektor ANGIELSKIEGO do STABILNYCH BLOKÓW  (Wola, Białołęka, Targówek) z dziećmi w godzinach ok. 9-14 oraz możliwość współpracy szerszej lub w wybrane dni.

GDY DOŁĄCZASZ do Sunny Academy, trafiasz do zgranego zespołu o międzynarodowym charakterze, z którym lubisz współpracować , rozwijasz swoje talenty w szkole z certyfikatem TALENT FRIENDLY COMPANY,  jesteś pod opieką metodyka i masz dostęp do bogatej bazy materiałów oraz …wygodnej pufy w strefie relaksu w naszym biurze .

PROFIL IDEALNEGO LEKTORA:
– energiczny, pozytywnie nastawiony do pracy z ludźmi ze znajomością jęz. angielskiego na poziomie min. B2.
–  doświadczeniem w pracy z dziećmi (również wolontariat/ harcerstwo) i kwalifikacjami do nauczania (lub w trakcie)
Mile widzialni absolwenci lub studenci studiów magisterskich kierunkowych (filologia/kolegium nauczycielskie) oraz studiów pedagogicznych.

JEŚLI ZATEM CENISZ SOBIE miłą atmosferę, pracę z ludźmi o wielkich sercach pełnych pasji, chcesz pracować i jesteś nastawiony na rozwój, koniecznie się do nas zgłoś. Szukamy pracowitych, wartościowych ludzi, którzy będą dla nas wielkim wsparciem w codziennym życiu naszej wspaniałej szkoły.

Dodatkowe informacje na temat oferty: rekrutacja.sunnyacademy@gmail.com

Junior Validation Specialist – Credit Suisse Poland Sp. z o.o.

Credit Suisse is a leading global wealth manager with strong investment banking and asset management capabilities. Founded in 1856, Credit Suisse has expanded to be a global force employing over 45,000 people in 50 countries. With new leadership, a new strategy and a streamlined global organization, we are set for growth. We partner across businesses, divisions and regions to create innovative solutions to meet the needs of our clients—and to help our employees grow. It is a high priority for us to continually invest in our employees by providing ongoing opportunities for training, networking and mobility. Join us and let’s shape the future of Credit Suisse together.

We Offer

The Risk division is a highly visible, dynamic area of the firm where you can be an integral part of decisions making that supports the bank’s business. Our responsibilities range from enterprise risk management to risk and finance reporting and regional risk teams covering the risk management for our entities. The Risk division’s long-term success depends on our ability to achieve our vision and fulfil our mandate. Ultimately, this depends on the skills, experience and engagement of our employees. We offer a collaborative and entrepreneurial environment that offers direct contact with senior management and encourages leadership at all levels.

The Model Risk Management (MRM) team has a mandate to validate the Bank’s business-impactful models firm-wide and more generally to identify, measure and manage model risk across Credit Suisse. The team is established in London, Zurich, Mumbai, Singapore, New York, and now Warsaw.

You will get exposure to modeling in a wide variety of risk areas such as credit risk, market risk, operational risk etc. The current heightened regulatory focus on these areas and the team’s broader model risk scope also guarantees a significant level of interest and visibility to the business and senior management.

Role Description

  • You will participate in independent validation reviews across a wide range of core Risk Capital or other business-impactful models used throughout the bank.
  • You will review, verify and validate risk models for theoretical soundness.
  • You will test design and identification of model weaknesses, ensure ongoing monitoring, as well as contribute in the firm-wide model risk and control assessment.
  • You will be expected to demonstrate independence in planning and partner engagement, testing design and execution, results interpretation and presentation, and the production of documentation strong enough to evidence a sound challenge to both internal and external parties.

You Offer 

  • You hold a Masters degree in a quantitative discipline, eg. Applied Mathematics, Statistics, Econometrics, Quantitative Finance or Quantitative Economy or a PhD in Physics, Engineering.
  • You are able to communicate fluently in English.
  • You know one of the following programming languages: C/C++, C#, F#, R#, Java etc.
  • You are a self starter with analytical skills.

Our benefits

  • Private medical care
  • Life insurance
  • Pension plan
  • Charity days
  • Training and development
  • Internal Mobility

Other optional

  • Language training course
  • Mentoring
  • Family – nursery and kindergarten funding, gift vouchers for Christmas
  • Parking allowance
  • Health promotion: Multisport card, sporting events and groups within Credit Suisse (skiing trips, football team, running team, tennis training course etc.) 
  • Employee discounts on various products and services (event tickets, consumer products, etc.)
  • Relocation package
  • Employee Referral Program
  • Flexible work schedule and working from home (home office)

If you are interested in this position please send your CV in English on: sylwia.rzemieniewska@credit-suisse.com

If you apply for this role this means you agree with the following statement:

“Through my application for a role with Credit Suisse (Poland) sp. z.o.o. (the Company) I hereby authorize the Company to process my personal data for the purposes of job recruitment. Furthermore I declare that I am aware of the voluntary submission of data and I am informed about the right to access the data and the right to correct it, pursuant to the Personal Data Protection Act of 29 August 1997 (Journal of Laws [Dz.U] No. 133, item 883)”. I authorize Company to process my personal data for future recruitment processes.

Furthermore, I authorize Credit Suisse Group AG and its’ affiliates, Taleo (UK) Limited, cut-e AG Kleiner Burstah 12 and milch & zucker The Marketing & Software Company AG to process my personal data.

Credit Suisse is an equal opportunity employer. Welcoming diversity gives us a competitive advantage in the global marketplace and drives our success.