mgr Szymon Drabczyk – szukam pracy

Skończyłem Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych (kierunek: stosunki międzynarodowe) Uniwersytetu Warszawskiego.

Od ponad 32 lat, do 28 lutego 2019r.  wykładowca na Politechnice Warszawskiej, na Wydziale Administracji i Nauk Społecznych. Problematyka: Unia Europejska (zwłaszcza instytucje), integracja europejska, polityka regionalna UE, korzystanie z funduszy UE,  prawo własności intelektualnej, międzynarodowe stosunki polityczne, stosunki polsko-niemieckie. Byłem na Wydziale koordynatorem wymiany studenckiej i pracowników w ramach programów Socrates, Erasmus, ErasmusPlus. Dwukrotnie byłem na stypendium naukowym: w Darmstadt i w Bonn. Współorganizowałem kilkanaście studenckich polsko-niemieckich seminariów. Publikowałem artykuły naukowe i materiały dziennikarskie (np. we wrocławskim miesięczniku „Odra”).

Mam ponadprzeciętna znajomość kultury polskiej i niemieckiej, przede wszystkim w zakresie sztuk wizualnych, filmu, teatru.

Regularnie wyjeżdżam do Niemiec, gdzie mam trochę kontaktów w świecie naukowym i artystycznym.

Biegle znam język niemiecki w mowie i piśmie.

Język angielski znam biernie dobrze, natomiast swobodnie nie wypowiadam się i nie piszę w tym języku.

Dostatecznie – język rosyjski.

Mam 58 lat.

Jestem elastyczny, jeśli chodzi o wybór nowego zajęcia.

Szymon Drabczyk

kontakt: szymondrabczyk@gmail.com

Specjalistka ds. obsługi klienta

Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta oraz w pracy administracyjnej. Chcę zaoferować moją wiedzę, umiejętności oraz wysoką motywację do pracy na stanowiskach asystenckich, sekretarskich lub biurowych. Zainteresowanym osobom chętnie udostępnię mój życiorys. Zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym: urszula.poczta@interia.eu

Studia doktoranckie w języku angielskim „Zarządzanie wielokulturowe w erze globalizacji”

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego rozpoczął rekrutację na stacjonarne studia doktoranckie w języku angielskim „Zarządzanie wielokulturowe w erze globalizacji”, realizowane w ramach grantu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Pierwsze rozmowy kwalifikacyjne odbędą się 19 listopada 2017 r.

Główna część Programu będzie realizowana w ramach seminariów doktoranckich i zajęć rozwijających warsztat metodologiczny doktoranta. Doktoranci będą pracowali w czterech zespołach badawczych:

  • Zarządzanie w kulturowym kontekście [np. relacje między administracją publiczną a prywatnym biznesem w różnych kulturach, kulturowy kontekst przedsiębiorczości]
  • Zachowania konsumenckie w perspektywie wielokulturowej
  • Analiza porównawcza problemów zarządzania finansami na poziomie mikro i makro w różnych krajach
  • Zarządzanie potencjałem ludzkim w erze globalizacji

Udział w jednym z powyższych seminariów nie wyklucza, że rozprawa doktorska będzie pisana pod kierunkiem innego pracownika naukowego.

Osoby zainteresowane  podjęciem studiów, proszone są o jak najszybszy kontakt z Kierownik Studiów Doktoranckich – Prof. dr hab. Grażyną Wieczorkowską-Wierzbińską – wierzbinska@wz.uw.edu.pl

Pierwsze rozmowy kwalifikacyjne odbędą się 19 listopada 2017 r.

Szczegółowe informacje o Projekcie znajdują się na stronie internetowej Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego -> www.wz.uw.edu.pl

Konkurs na prace dyplomowe UOTT

Uniwersytecki Ośrodek Transferu Technologii (UOTT) ma przyjemność już po raz drugi organizować dla studentów, doktorantów i doktorów Uniwersytetu Warszawskiego konkurs na prace dyplomowe, które mogą zostać wdrożone bądź skomercjalizowane pt. ,,Konkurs na prace dyplomowe posiadające najwyższy potencjał komercjalizacyjny”.

Fundatorem nagród jest Kancelaria rzeczników patentowych AOMB Polska będąca członkiem AIPEX – sojuszu kancelarii rzecznikowskich z krajów Unii Europejskiej.

W Konkursie przewidziano dla zwycięzców następujące nagrody w trzech kategoriach:
– praca licencjacka (3 000 zł brutto)
– praca magisterska (4 000 zł brutto)
– praca doktorska (5 000 zł brutto)

Termin zgłaszania prac to 26 października 2017 r.

Zapraszamy do aplikowania: https://goo.gl/forms/RRzUcEwlAKRgVk3H3 

Uroczyste rozdanie nagród odbędzie się 27 listopada 2017r w Sali Złotej w Pałacu Kazimierzowskim.

Konkurs Przedsiębiorca Roku 2017

Centrum Przedsiębiorczości Wydziału Zarządzania oraz Uniwersytecki Ośrodek Transferu Technologii zapraszają przedsiębiorców, innowatorów i właścicieli startupów do udziału w I edycji Konkursu Przedsiębiorca Roku 2017. 

Konkurs Przedsiębiorca Roku 2017 to inicjatywa zorganizowana pod patronatem Dziekana Wydziału Zarządzania dla promowania postaw przedsiębiorczych, innowacyjnych rozwiązań oraz projektów prospołecznych. Konkurs skierowany jest do studentów oraz absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego. 

Na zgłoszenia Kapituła Konkursu czeka do 25 października.

W tegorocznej I edycji konkursu zgłoszenia można przesyłać w 5 kategoriach:

  • Master of Business – dla przedsiębiorców będących studentami lub absolwentami UW, którzy założyli firmę i z sukcesem działa ona nieprzerwanie od 10 lat,
  • Startup roku Uniwersytetu Warszawskiego – dla właścicieli startupów, w których przynajmniej jeden z założycieli jest studentem lub absolwentem uczelni,
  • Startup roku Wydziału Zarządzania UW – dla właścicieli startupów, w których przynajmniej jeden z założycieli jest studentem lub absolwentem Wydziału Zarządzania,
  • Innowacja / Innowator roku – dla przedsiębiorców oferujących innowacyjne rozwiązania (produkty lub usługi) – można zgłaszać przedsiębiorstwa istniejące przynajmniej rok i założone przez studenta lub absolwenta UW,
  • Przedsiębiorca społeczny – dla przedsiębiorców wspierających działania na rzecz społeczeństwa (można zgłaszać przedsiębiorstwa założone przez studenta lub absolwenta UW, istniejące przynajmniej rok).

Uwaga: do konkursu w kategorii startupów można zgłaszać jedynie przedsiębiorstwa, które istnieją przynajmniej rok i nie dłużej niż 4 lata. 

Gdzie zgłaszać się do konkursu?

Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz dostępny na stronie http://przedsiebiorcyuw.pl/zgloszenie.html. Wniosek konkursowy może wypełnić również pracownik UW, który chce zgłosić znane sobie przedsiębiorstwo. Zgłoszenia można składać do 25 października. 

Wyniki i laureaci

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej 10 listopada, a uroczyste ogłoszenie laureatów odbędzie się wieczorem, 16 listopada podczas konferencji „Przedsiębiorczość w XXI wieku”.

Zwycięzcy konkursu mogą liczyć na szczególne, preferencyjne warunki uczestnictwa w wybranych studiach podyplomowych. Będą też promowani na stronach internetowych UW oraz uzyskają prawo do wykorzystywania tytułu laureata do celów promocyjnych.

Kapituła konkursu

W skład kapituły konkursu wchodzą:

Grzegorz Bielowicki,

Robert Dwiliński,

Marek Dziubiński,

Beata Glinka,

Jerzy M. Gumowski,

Remigiusz Lewandowski,

Katarzyna Łomnicka,

Wojciech Mąka

Alojzy Z. Nowak,

Sebastian Podkański,

Marta Postuła.

Więcej informacji o konkursie znajduje się pod adresem: http://przedsiebiorcyuw.pl/index.html

Debiut naukowy 2017 – zrównoważony rozwój

Konkurs na innowacyjny artykuł naukowy, projekt,  pt.: „Debiut naukowy 2017” – „ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ”

Ósmą edycję projektu organizują:
BIURA prof. dr hab. inż. Jerzego Buzka – POSŁA DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO, & Instytut Studiów Społecznych PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ w Raciborzu, & Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, & Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju, oraz Stowarzyszenie UNIA PANEUROPEJSKA SILESIA

Celem przedsięwzięcia jest umożliwienie studentom opublikowanie w wersji książkowej autorskiego artykułu o profilu naukowym, bowiem zgodnie z wymogami ustawy o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki „warunkiem wszczęcia przewodu doktorskiego jest posiadanie wydanej lub przyjętej do druku publikacji naukowej w formie książki lub co najmniej jednej publikacji naukowej w recenzowanym czasopiśmie naukowym wymienionym w wykazie czasopism naukowych ogłaszanym przez ministra właściwego do spraw nauki zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 44 ust. 2 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. Nr 96, poz. 615, z późn. zm.16)) lub w recenzowanych materiałach z międzynarodowej konferencji naukowej lub publiczna prezentacja dzieła artystycznego.”

Termin nadsyłania prac: 30 listopada 2017 r.
Termin rozstrzygnięcia: 20 grudnia 2017 r.

1.      Projekt ma charakter otwarty, mogą w nim uczestniczyć wszyscy
studenci studiów I, II i III stopnia, oraz absolwenci nie posiadający tytułu naukowego – doktora.
2.      Celem przedsięwzięcia jest umożliwienie zadebiutowania w publikacji o
profilu naukowym, a jednocześnie w recenzowanym sprawozdaniu z międzynarodowej konferencji naukowej, oraz wystąpienie podczas międzynarodowej konferencji naukowej, przedstawiając recenzowane wystąpienie.
3.      Każdy uczestnik może przysłać własny artykuł, w którym przedstawi
swój pogląd, pomysł, punkt widzenia, o dowolnej tematyce i profilu, pod warunkiem, że będzie się odnosił do pojęcia „zrównoważonego rozwoju”.
Artykuł powinien mieć charakter naukowy i zawierać w sobie nurt/aspekt innowacyjny.
4.      Artykuł oraz kartę zgłoszenia należy przesłać w wersji elektronicznej
(plik Word i PDF) na adres hk@buzek.pl , a także jeden egzemplarz w wersji papierowej – sygnowany tj. opatrzony na odwrocie następującymi
danymi: imię i nazwisko autora oraz adres. Prace nie mogą być oprawiane.
5.      Do prac należy dołączyć wypełnioną załączoną kartę zgłoszenia oraz
oświadczenie autora. Prace bez karty zgłoszenia nie będą opiniowane ani oceniane przez recenzentów.
6.      Prace pozostają do dyspozycji organizatora i nie podlegają zwrotowi.
7.      Prace/artykuły należy przesłać lub dostarczyć na adres: Biuro Posła
do Parlamentu Europejskiego prof. Jerzego Buzka, 40-097 Katowice, ul. 3 Maja 17/3, z dopiskiem „Debiut naukowy 2017” oraz na adres e-mail hk@buzek.pl .
8.      Ostateczny termin dostarczenia prac upływa: 30 listopada 2017 roku.
9.      Weryfikacji, oceny prac i podziału nagród dokona zespół powołany
przez organizatora, który przekaże wyniki swojej pracy do zatwierdzenia Radzie Naukowej z prof. dr hab. inż. Jerzym Buzkiem na czele.
10.     Autor/ka najciekawszej pracy – zostanie zaproszony/a do odwiedzenia
Parlamentu Europejskiego przez prof. Jerzego Buzka. Ponadto przyznane zostaną wyróżnienia,  w tym: studentowi/ce będącymi jeszcze przed zdobyciem tytułu licencjata, studentowi/ce nie posiadających tytułu magistra, również przewidywane jest wyróżnienie dla doktoranta, a także wręczone zostanie wyróżnienie specjalne za prace zespołową.
11.     Wyniki konkursu zostaną ogłoszone po 20 grudnia 2017 roku, m. in. na
stronie internetowej www.buzek.pl
12.     Autorzy prac zostają zaproszeni do prezentacji swojego recenzowanego
artykułu, podczas międzynarodowej konferencji naukowej, która odbędzie się z udziałem specjalnych gości, recenzentów i Rady Naukowej na początku 2018 roku. O terminie uczestnicy zostaną powiadomieni drogą mailową lub pocztą.
13.     Uczestnictwo w niniejszym projekcie jest równoznaczne z akceptacją
przez autorów wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
14.     Przesłanie do organizatora karty zgłoszenia jest równoznaczne z
oświadczeniem, stanowiącym iż: przedłożone opracowanie nie było dotychczas publikowane ani przesłane do jakiejkolwiek redakcji w celu opublikowania.
15.     Biuro organizacyjne:
Dr Henryk A. Kretek –Przewodniczący –  (Biuro Posła do PE prof. Jerzego
Buzka) tel. (+48) 609 771 772hk@buzek.pl, Dr Jakub Berezowski – (Prorektor PWSZ w Raciborzu), tel. 32 414 93 02, jakub.berezowski@pwsz.raciborz.edu.pl ; Dr hab. Aleksandra Kuzior, prof. nzw. w Pol. Śl., Kierownik Katedry Stosowanych Nauk Społecznych)
tel: 32-277-73-23,  roz2@polsl.plaleksandra.kuzior@polsl.pl,


Karta zgłoszenia:
Nazwisko i imię:
Data urodzenia:
Adres zamieszkania:
Nazwa uczelni lub szkoły, rok studiów, kierunek, itp.
Telefon kom.:
Adres E-mail:
Notka biograficzna o autorze (w 3. osobie).
[do 500 znaków]
Tytuł artykułu / pracy:
Streszczenie artykułu – do 1000 znaków:
Słowa kluczowe w języku polskim – do 5 pojęć Tytuł artykułu / pracy w języku angielskim Streszczenie artykułu w języku angielskim (abstrakt)–do 1000 znaków:
Słowa kluczowe w języku angielskim (keywords ) -do 5 pojęć Potwierdzenie uczestnictwa w konkursie oraz oświadczenie opatrzone
własnoręcznym podpisem: Oświadczam, że jestem autorem zgłoszonej pracy i
ponoszę wyłączną odpowiedzialność za zawarte w niej dane i informacje.

………………………………………………
Własnoręczny – czytelny podpis
Standardy edytorskie:
Artykuły można przysyłać w językach: polskim, angielskim  i niemieckim.
Czcionka: Times New Roman 12, interlinia 1,5; Marginesy: 2,5 cm Objętość ok. 10 stron (to około 20 000 znaków), przypisy u dołu strony, a bibliografia na końcu.
Ponadto na stronie www.buzek.pl w specjalnej zakładce dotyczącej konkursu [Debiut naukowy – ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ], załączamy formatkę czyli standardy niezbędne do prawidłowego tworzenia przypisów i bibliografii.