Biuro Karier UW zaprasza na spotkanie, które ma na celu ukazanie procesu rekrutacji z perspektywy praktyka rekrutera w formie warsztatu i rozmowy, dzięki której będziecie mieli okazję na swobodną wymianę myśli oraz zadawanie pytań w bardziej swobodnej atmosferze osobie, która prowadzi projekty rekrutacyjne w codziennej pracy. Spotkanie posiada w programie kilka części na zasadzie „tips & tricks” dla Kandydatów. |
M.in. Przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej przed, w trakcie oraz po rozmowie; Jak mądrze szukać pracy; Jakie są najważniejsze elementy Twojego życiorysu; Jak rozmawiać o oczekiwaniach finansowych etc.
Termin: 17 stycznia 2019, w godz. 13.00 – 16.00
Miejsce: sala 100 w budynku Samorządu Studentów UW, Krakowskie Przedmieście 24
Prowadzący: Przemysław Rozalski, Recruitmant Consultant w Firmie Devire. Z rekrutacją oraz poszukiwaniami pracy dla swoich Kandydatów ma do czynienia od 3 lat. Będąc pomostem między Kandydatem a Pracodawcą w firmach z szerokiej gamy branż (m.in. marketing, administracja, IT, finanse) pomaga swoim Kandydatom spojrzeć na proces rekrutacji od drugiej strony, czyli z perspektywy rekrutera.
Zainteresowanych udziałem w warsztacie prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres: biurokarier@adm.uw.edu.pl podając w temacie „WARSZTAT”