Do Twoich zadań będzie należało m.in.:
- Prowadzenie Centralnego Rejestru Umów:
- a) rejestrowanie umów,
- b) wykonanie skanów umów i przypisanie plików do odpowiednich pozycji w rejestrze,
- c) udzielanie informacji oraz przesyłanie skanów do odpowiednich komórek organizacyjnych – w zależności od potrzeb,
- d) przygotowanie oryginałów umów do przekazania, do archiwum IP CZD.
- Przyjmowanie faktur, rachunków, not księgowych z Kancelarii oraz innych komórek organizacyjnych i wprowadzanie danych z tych dokumentów do Rejestru Zakupu.
Przekazywanie dokumentów do komórek organizacyjnych celem ich zatwierdzenia pod względem merytorycznym.
Oczekujemy:
- Bardzo dobrej organizacji pracy.
- Wysokiej komunikatywności oraz kultury osobistej.
- Dobrej znajomości pakietu MS Office.
- Zaangażowania, chęci uczenia się, samodzielności.
Oferujemy:
• Bezpłatne praktyki.
• Możliwość elastycznego czasu praktyk.
• Zdobycie bogatego doświadczenia.
• Możliwość uzyskania referencji.
Dodatkowe informacje na temat oferty: e.rokicka@ipczd.pl